8 Mart 2012 Perşembe

Indian Wells'de Bayan Tenisçilerin Sınavı

BNP Paribas, turnuvanın seribaşı ilk 8 bayan tenisçisine birbirleriyle ilgili sorular yöneltti. Cevaplar oldukça garip ve eğlenceliydi.



*basketbolcu sevgilisi olan tenisçi ?
samantha stosur: maria
na li : maria
agnieszka radwanska : maria
petra kvitova : maria
maria sharapova: oooo , yeahhh :))


*IQ'su 175 olan tenisçi ?
caroline wozniacki : bartoli
victoria azarenka : marion
na li : bartoli
samantha stosur : marion
maria sharapova : bilmiyorum
marion bartoli : benim


*en sevdiği müzik grubu nickelback olan tenisçi ?
maria sharapova : bilmiyorum, ilk sekizde kimler vardı ?
caroline wozniacki : sam (hayır, vika)
victoria azarenka : ...:)


*2011'de en çok maç kazanan tenisçi ?
petra kvitova : .?..
samantha stosur : caroline
agnieszka radwanska : petra ( hayır , caro)


*kocası gazeteci(?) olan tenisçi:
na li : sanırım bu kızı tanıyorum , adı Na Li
maria sharapova : bu çok utanç verici , bilmiyorum
petra kvitova : na li
caroline wozniacki : sam (hayır, na li)


*2011 WTA en çok sevilen oyuncu ödülünü kim aldı ?
samantha stosur : petra
victoria azarenka : caro
maria sharapova : bi fikrim yok , kim ?
agnieszka radwanska : :))


*8 mart kimin doğum günü ?
victoria azarenka : Petra mı ? Kahretsin, facebook hesabımda o yok.
na li : dünya kadınlar günü, bütün kadınların doğum günü .. Hiçbir fikrim yok
agnieszka radwanska : petra
petra kvitova : ben :)

*Billy isminde köpeği olan tenisçi ?
maria sharapova : Hiçbir fikrim yok
caroline wozniacki : sam
samantha stosur : köpeğimdi , (şimdi nasıl ?) , o öldü ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder